REGULAMIN LAKE RENTAL 

 

  • 1. PRZEDMIOT REGULAMINU
  1. Regulamin obowiązuje na terenie obiektów obsługiwanych przez  LAKE RENTAL SP Z O.O i dotyczy wszystkich osób w nim przebywających
  2. Wynajmujący obiekt zwany jest w dalszej części regulaminu „ LAKE RENTAL”. Natomiast najemca obiektu „Gościem”
  3. Regulamin LAKE RENTAL, określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania i jest integralną częścią umowy, do której  zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji wraz z zapłatą całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności gość potwierdza, iż zapoznał się w pełni oraz akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
  4. Regulamin jest dostępny w każdym apartamencie oraz na stronie internetowej https://lakerental.pl
  • 2. DOBA HOTELOWA
  1. Pomieszczenie mieszkalne, zwane w dalszej części „apartament” wynajmowany jest na minimum 2 doby.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15.00 a kończy o godzinie 11.30 dnia następnego.
  • 3. REZERWACJA I MELDUNEK
  1. Po dokonaniu rezerwacji i dokonaniu przelewu zadatku na konto Lake Rental, gość otrzymuje drogą mailową potwierdzenie rezerwacji, która zawiera warunki rezerwacji. Ostatecznym potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku, który wynosi 100% wartości pobytu i jest uiszczany z góry.
  2. Jeśli zadatek nie wpłynie na konto w 24h od dokonania rezerwacji, Lake Rental zastrzega sobie prawo do sprzedaży terminu pobytu w apartamencie  innej osobie i anulowania rezerwacji.
  3. W przypadku katastrofalnych sytuacji, niezależnych dla obu stron tj. państwo polskie lub UE zakazuje zgromadzeń, albo wprowadza obostrzenia dla podróżujących, co całkowicie uniemożliwi przyjazd najemcy oraz gości, wynajmujący zobowiązuje się do anulowania rezerwacji i zwrotu zadatku.
  4. Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim.
  5. Osoby które nie są uwzględnione w rezerwacji, nie mogą przebywać  na terenie Lake Rental  jako zaproszone przez gościa. Za każdą dodatkową osobę wprowadzoną na obiekt bez wcześniejszego uzgodnienia jest dodatkowa opłata w wysokości 100 zł/osoba.
  6. Lake Rental zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia gościa bez podania przyczyny.
  7. W przypadku nie przybycia gościa do obiektu, Lake Rental nie zwraca kwoty wpłaconego zadatku.
  8. Przyjazd najemcy jest możliwy w godzinach 15.00-23:00. W przypadku innych godzin przyjazdu należy poinformować o tym wynajmującego telefonicznie lub mailowo. Lake Rental zastrzega sobie prawo do sprzedaży terminu pobytu w namiocie innej osobie i anulowania rezerwacji w przypadku braku kontaktu z gościem.
  • 4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ LAKE RENTAL 
  1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego o ile strony nie postanowiły inaczej.
  2. Gość powinien zawiadomić o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży.
  4. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  5. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia losowe oraz inne wywołanie przez żywioły.
  6. Z zastrzeżeniem dozwolonym przez przepisy prawa obiekt nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z infrastruktury obiektu niezgodnie z  przeznaczeniem i wbrew regulaminowi (w szczególności wszelkie zdarzenia będących pod wpływem środków odurzających) 
  • 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
  1. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy lub z winy osób wspólnie przebywających.
  2. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia gościa za wyrządzone szkody stwierdzone po jego wyjeździe i ma prawo wystąpić od gościa o finansowe odszkodowanie.
  3. Z chwilą  wystąpienia usterek lub uszkodzeń apartamentu, gość jest zobowiązany poinformować o tym telefonicznie 509 166 451 
  4. Ze względów bezpieczeństwa, gość opuszczający obiekt powinien każdorazowo sprawdzić urządzenia elektryczne, wyłączyć je z prądu, zakręcić krany oraz wyłączyć klimatyzację. 
  • 6. CISZA NOCNA
  1. W  Lake Rental obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 07:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie gości i osób korzystających z usług Lake Rental nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
  • 7. Zwrot rzeczy pozostawionych 
  1. Przedmioty osobiste, pozostawione przez nieuwagę w obiekcie przez wyjeżdżającego Gościa, zostaną odesłane na koszt gościa na wskazany adres.
  2. W przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji dotyczących odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa przedmioty na koszt właściciela, przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przejdą one na własność Lake Rental. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
  • 8. POSTANOWIENIA DODATKOWE
  1. W obiekcie akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą 100 zł.
  2. W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu gość zostanie obciążony kwotą 700zł.
  3. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na policję a gość będzie musiał niezwłocznie opuścić obiek Lake Rental bez prawa zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w obiekcie.
  4. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie całego obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani wykonywania innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych gości obiektu.
  5. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w wyposażeniu mieszkania poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszając przy tym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa gości.
  6. W dostępnej  kuchni w apartamencie jest całkowity zakaz smażenia ryb oraz innych dań  w głębokim oleju, które mogłyby spowodować powstanie trwałych, trudnych do usunięcia zapachów w namiocie. W przypadku złamania zakazu gość zostanie obciążony karą w wysokości 1000zł, która stanowi koszt profesjonalnego czyszczenia i usuwania zapachów.
  7. Dostępne ręczniki są przeznaczone tylko do używania w apartamencie. Zakaz używania na zewnątrz np. zabierania na plażę, rozkładania na trawie. W przypadku złamania zakazu gość zostanie obciążony kosztem zakupu nowych ręczników.
  8. Do dyspozycji gości jest pomost. Obowiązuje zakaz skakania do wody z pomostu.
  9. Dane osobowe Gości są przetwarzane w celu świadczenia usług hotelarskich. Administratorem danych osobowych jest Lake Rental, z siedzibą w Mikołajkach przy ul. Kajki 114 B  NIP: 7422289251. Pełna informacja o danych osobowych stanowi załącznik do niniejszego regulaminu oraz dostępna jest na stronie https://lakerental.pl
  10. Aktualny cennik jest dostępny na stronie internetowej https://lakerental.pl
  11. Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane na adres e-mail: info@lakerental.pl

Warunki składania i rozpatrywania reklamacji 

  1. Wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące Rezerwacji w Serwisie internetowym powinny być zgłaszane: na piśmie, na adres siedziby Właściciela, pocztą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej: info@lakerental.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego), wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania. W miarę możliwości reklamacje dotyczące Rezerwacji powinny zawierać również numer Rezerwacji.
  3. O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez Właściciela w terminie do 14 dni od ich otrzymania, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7 poniżej.
  4. Klient będący Konsumentem, który chce uzyskać pomoc przy załatwieniu reklamacji, może zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów, świadczącego bezpłatną pomoc i poradnictwo w zakresie ochrony interesów Konsumentów.
  5. Konsumentowi przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi.
  6. Klient, w celu zgłoszenia reklamacji, może skorzystać z dedykowanego do tego adresu e-mail: info@lakerental.pl

Płatności

 

  1. Klient może dokonać płatności za pomocą:
  1. systemu transakcyjnego Pay now , po wybraniu banku, z którego będzie dokonywana płatność oraz metody płatności
  2. Przelewem tradycyjnym:

                      Lake Rental  Sp. z o.o.

                      mBank 30114020040000310284700400

  1. Po odnotowaniu płatności Lake Rental potwierdza przyjęcie Rezerwacji

W przypadku niedokonania wpłaty we wskazanych wyżej terminach Rezerwacja zostaje anulowana.